Bollnäs

Idag bär det av mot Bollnäs. Tänkte att NU ska jag hitta nya vinterdressar åt barnen. Alla är ju ute i så god tid att det säkert är för sent nu. Jag har inte på alla mina 35 år hunnit vara ute i så god tid att jag bara kunnat välja och vraka. Fattar inte hur folk börjar i augusti att leta efter vinterkläder och i februari leta efter sommarkläder. Knepigt, men inte hjälper det när nu HM har kommit ut med sommarkatalogen för nästa sommar. Redan???

Något som ska hända som inte händer mig ofta alls är att jag ska luncha med Mimmi. Tror faktiskt det ska bli första gången som vi ska göra det tillsammans.

Just ja, GRATTIS FRIDA TILL KÖRKORTET!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0