Fortfarande onsdag...

Ikväll sa jag att det redan är torsdag, det fick jag äta upp rätt snart när det vissade sig att det fortfarande är onsdag. Jaja, jag tycker iallafall att veckorna går fort. Tog en rejäl städning på övervåningen idag. Så pass att jag till och med vända på madrasserna i sängen. Det sägs att man spar på madrasserna om man vänder på dom några gånger per år + att jag tycker min är så dålig att ligga i så jag tänkte att kanske det blir bättre nu. Medans jag städade visade det sig att Felix och hans klass hade varit här och gått runt på gården och knäppt kort på hans hus. Är jag döv eller?? Fast jag har ju talbok i öronen och tänkte ju inte på att andra var i närheten så kanske jag kan var döv om jag vill helt enkelt.

Var till mamma och pappa en sväng ikväll också. Rätt kul att komma dit. Det tar oss ungefär en så där 15 minuter innan vi kan prata eller ens röra oss när vi kommer innanför dörren där. Nilla, deras hund, blir som tokig och springer runt, runt oss och ramlar omkull på golvet och beter sig som en toka. En kväll som den här när inte Henkan var med så blir hon ännu värre för då springer hon även till fönstret och letar efter honom mellan all spring runt oss. Inte undra på att vi kallar henne "Draget", det blir rejält med drag där hemma när vi kommer.

Imorgon blir det jobb.

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ok det var ju synd att ni inte kunde komma förrän då :/ men ni är välkommna när ni kan tycker det är roligt att ni vill komma förbi när ni är här :) kram

2008-10-02 @ 21:46:36
URL: http://amni88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0