HA, idag var det torsdag!!!

Vad kan man säga?? Torsdagen kom och snart har den gått förbi. Vad har hänt idag då?? Jo just ja, jag tvättade på jobbet. Tror att jag slipper göra det någon mer gång nu. Förstörde ett par regnbyxor. Kan säga så här: Tvätta aldrig tunna regnbyxor i 60 grader och kanske inte ens i en tvättmaskin!!! Positiva var att dom blev inte i storlek 130 som jag trodde ett bra tag, negativa var att Kenneth fick göra ren filtret i tvättmaskinen. Ny maskin och nu vet vi vad den INTE klarar. Typiskt mig, tänkte ju bara hjälpa till. Håller mig till kontoret imorgon, där passar jag bäst!! Kanske jag klarar av att diska och skura golven, ska testa det imorgon.

Annars har det gått på som vanligt. Felix åkte till Magda och lekte ikväll medans Henkan och jag åkte med Simon på brottningen. Riktigt kul där nu med en massa nya barn och föräldrar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0