Ingen som kom på det???

Henkan sa att jag inte fick berätta det här. Jag trodde någon skulle lägga ihop 1 och 1 och komma på det själv. Det är alltså Fröjda, kossan som jag berättade om, som vi nu har hemma i frysen. Åt biff igår kväll och den var jättegod!!! Tur att man är bonde-tjej så man är van att äta de som har namn.

Torsdag var det lugnt. Jobb och brottning med Simon. Idag fredag blir det bad och pizza med Norlunds. Felix har åkt med Anders hem dit redan för att hinna leka extra mycket med Jonas. Imorgon drar vi till Mora på brottartävling. Ska blir kul. Det ska visst vara en stor tävling så vi räknar inte med att Simon kommer så långt. Erfarenhet!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Jodå, nog såg jag att det var Fröjda alltid... ;-) men bättre att det äts upp en går till spillo (precis som den gamla bondepraktikan säger... eller nåt)

2009-04-03 @ 16:17:30
Postat av: jennifer

åt du kon som du gillade?????????

2009-04-03 @ 19:53:47
Postat av: Ulrika

Huvudsaken är väl att du undanhåller detta för Märta som är den nya blogg-kon. Hon blir nog besviken i så fall....



Hälsningar Matte till Fröjda som nästan skulle kunna bli vegetarian...

2009-04-04 @ 09:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0