Måste väl erkänna....

Tja, det är ju så här att...hmmm... Jag har inte min vanliga mobil igen.


SÅ var det sagt, härligt.


Varför då?? Jo, ungarna och jag var ute och åkte slalom. Allt gick bra med det. Jo, jag stog hela tiden på fötterna. Sen gick vi och fikade. Man blir ju lite fikasugen efter att åkt ett par timmar. Gott var det också med en kopp kaffe och bulle, mums. Måste bara springa iväg och kissas lite innan vi drar iväg vidare tillbaka mot Hamra. Det var då.... telefonen låg i min jacka som hängde bak på stolen jag satt på. Stolen brakade rakt ner i golvet när jag reste mig upp och PANG, så sprack displayen. Så var det med den. En tredje gång som jag lämnar in den på lagning, men den här gången var det ju mitt fel.

Börjar verkligen tro att min telefon inte gillar mig nå vidare.....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0