Godmorgon

Vet inte vad som har tagit åt mig.  Vaknar så tidigt den här veckan. Det är ju skönt att få en tid för sig själv innan man ska få upp grabbarna grus ur sängen, men ändå. Varför vakna före 6 varje morgon??

Idag ska jag kolla hur många resväskor det får plats i lilla C-isen, bilen alltså. Kan vara kul att veta hur det är på den fronten.

Jobb och städning av källare är det annars som gäller idag. Fick tag i en så bra hylla till källaren när vi var till Ikea i onsdags. Den var inte så stor heller så det blev helt perfekt nere. Nu ska här hängas in jackor och läggas in täckbyxor i stora lass.

Ska passa på att kolla om grabbarna grus kan ha sina vinterkläder. Kan bara tänka mig att en viss liten kille vuxit ur allt sitt. Felix har ju vuxit ur det mesta han äger. Simon har bara vuxit ur alla byxor.

MEN vilket härligt väder. Kanske ska berätta att efter snart två somrar i det här huset så fick jag i förrgår ÄNTLIGEN en torkvinda. Vad händer då??? DET BARA REGNAR. Jag har hängt ut tvätt ändå, hoppas på fint väder. Får nog ta ner tvätten och hänga in den iallafall, tråkigt.


Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi har nog plats för 4-5 resväskor om ni har trångt;) Snart åker vi! Kram

2009-08-28 @ 16:11:55
Postat av: Helena

2009-08-29 @ 12:08:33
Postat av: Helena

Tryckte visst på fel knapp på förra inlägget.

Att du vaknar tidigt kanska beror på att du börjar bli gammal. För det är ju typiskt för pensionerer. Kram

Vi hade 30 grader hela veckan hoppas ni får lika skönt.

2009-08-29 @ 12:11:25
Postat av: Malin

hmmm, resväskor.... Vart ska ni?? nyyyyyfiken =0)

2009-08-31 @ 09:14:48
URL: http://malinps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0