Skolskjuts

Helt klart nu, det finns inga småbarn i vårat hus längre.

Idag åkte Felix buss till skolan för första gången. Han får skolskjuts till skolan, men inte hem. Simon får samma sak, fast han vill mest cykla själv.
Här väntas det på bussen.


Här är den och nu drar Felix iväg till skolan.


Busschaufförer Eva skrattade när jag knäppte en massa kort, men det är ju så härligt när det är första gången!!

Just nu när jag skriver det här så kom jag på att han även kom till skolan alldeles ensam för första gången. Utan mamma. Fick fråga honom om hur det kändes och den lilla fulingen bara skrattade och sa att det var så kul!! Hmm, där fick man för att man blir irriterad när det ropas "mamma" hela dagarna och man tror att det ändå alltid ska vara så. Behövs inte jag längre nu då?? Hihi, jo då. Nu ropas det "mamma" här hemma och jag måste fixa frukost, underbart!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

står julia där också?

2009-08-27 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0