Sportlov på ingående

Packas för fullt här hemma för snart är det sportlov!!! Då larmar vi huset och drar mot fjällen ett tag!!

Joline och Nadine är redan där och väntar på Simon o Felix. Som Joline hade sagt i bilen upp igår "Det är kärlek" när hon pratade om Felix. Så nu blir det nog pusskalas ikväll när vi kommer upp.

Nu är det dags igen med min telefon. Tror faktiskt jag hatar den på riktigt och hata är ett ord som inte jag gillar. Kommer ändå ha den över sportlovet, men sen är det dags att ännu en gång lämna in den på lagning. Om det bara hade varit min telefon... Nu är jag säker på att det är den här sorten av telefon eftersom Jennifer har en lika och har också fått lämna in den på lagning. Trött!!!


Skönt att dra ett tag. Ska försöka skicka lite mms-bloggning.


Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, va avis jag är!... Själv jobbar jag hela veckan och barnen måste vara på fritids...

Ha så trevligt!

Kram Nettan

2009-02-27 @ 16:50:25
URL: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0