Helgen...

Hela lördagen satt jag o Camilla i budget arbete med Babysim. Blev klar halv sju på kvällen.

Söndag upp och iväg strax efter sju mot Gävle. Idag var det bara Simon o jag för Felix o Henkan ville stanna hemma. Dom slog ihop klasserna 29 och 32 kg. Simon som i vanliga fall går 29 kg fick alltså möta dom som går 32 den här gången. Han vann alla dom matcharna, men konstigt nog så förlorade han matchen mot Lucas som han alltid möter i 29 kg klassen. Tyckte det verkade lite konstigt, men det är mycket psykiskt det där. Lucas förlorade alla matcher utom mot Simon som HAN vet att han kanske kan ta ibland. Det var det sista matchen för Simon också så han var nog lite trött. Fast Lucas ÄR duktig. Simon var såååå bra och jag skrek och svettades som bara den, skakade i hela kroppen när han mötte en som jag var säker på skulle spöa skiten ur Simon. Simon gick ut och plockade poäng efter poäng på den grabben så det blev ju han som tog hem det!!! Nog om allt beröm, men jag är SÅ STOLT över Simon!!!

När vi kom hem drog vi till Ljusne för att duscha på jobbet, lite struligt att inte ha en dusch här hemma. Sen kom Gert o Mimmi på besök.

Började titta på National Treasure på 4-an på kvällen. Den såg vi på bio för ett år sen och den är jättebra, men orkade vi håla oss vaken?? Nej.

Måndag nu iallafall och Felix är hemma för han ska åka lastbil med pappa strax. Simon blev jätteledsen när Felix bara kunde vara hemma. Slutade iallafall med att han ändå inte riktigt ville vara hemifrån skolan för han hade så mycket roligt som skulle göras där.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0