Just ja...

Glömde att berätta att jag fick en puss på kinden idag av Jocke Bäckström på Rix FM.


Han var ju i stan för att kolla om vi fått in rätt frekvens på Rixs FM så jag och grabbarna stack dit. Så klart stog han och pratade i telefonen. Han blinkade åt oss och vinkade åt killarna som stog som förstenade och tittade på honom. Måste kännas konstigt att vara lite så där halv kändis och bli stirrad på. Iallafall så kom han fram med telefonen och då förstod jag att han pratade ju i radion. Så nu har Simon, Felix och jag PRATAT i Rix FM, hihi. Det slutade med att jag fick en puss på kinden av honom, haha. Efter han pratat klart så fick grabbarna en varsin t-shirt och tre nyckelband, dom blev jätteglada!!!

Haha, det var lite kul!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: marcus

det har jag :)

2009-01-16 @ 08:01:35
Postat av: Linda

Ja det kan jag tro. Måste verkligen ha uppskattats av grabbarna =)

Kram Linda, "den förbannade" ;)

2009-01-16 @ 14:47:20
URL: http://puffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0