Så blev dagen till slut

Vilket oväder det blev helt plötsligt. Vägarna blev så klart inte som dom skulle vara, men det var rätt lugnt när jag skulle till badet.


Tänkte att nu kommer det inte så mycket folk i det här vädret, men tji fick jag. Där märks det vad barnen älskar att bada!! En härlig kväll blev det förutom att jag fick två av nybörjarna att gråta,. Inte för att det var så allvarligt, men det är inge kul ändå.

Hemma och slappar i soffan just nu. Alla grabbar här hemma sover nog nu, jo även Henkan. Snart dags för mig att sova lite också.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, det hoppas verkligen jag med!



Hälsa familjen och alla där nere :)

Kram

2009-01-20 @ 22:39:06
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja, det brukar ju vara så att han går och lägger sig tidigare än alla andra :D.

2009-01-21 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0