Äntligen

När vi kom hem i tisdags så funkade inte vårat internet här hemma. Jaha, kanske det har åskat sönder då, är ju vad man tänker.


Inte orkade jag kolla upp det heller. Så igår när det blev ett väldigt åskväder här hemma så drog vi ur sladdarna iallafall till dator och allt så det inte skulle hända värre saker. Gissa om min förvåning när vi startar upp allt igen och internet funkar.... måste ha varit något annat som gjorde att den inte ville.

Så nu är jag tillbaka igen, fläckvis så här under sommaren.

Igår kom min syster hit med Ebba o Rasmus. Kul!! Varför tog jag inte fram kameran då för?? Fy på mig. Tråkigt när det åskade som värst för Rasmus är väldigt rädd. Helena och han satte sig i soffan och läste tidning medans så det gick iallafall bra.

Nu ska storhandlas och städas lite. David, Pia och Isak från Västerås kommer till oss över helgen!!! Superkul att träffas igen, har längtat!! Nu hoppas vi på fint väder för vi ska bo i stugan nu när svärföräldrar ändå är borta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0