Felix är inte hemma...

Ikväll stack Henkan och Simon på cross-träning. Riktigt kul hade dom haft trots blåsten och det var kallt. Henkan hade fixat trim till crossen så nu går det rätt rejält. Han hade varit duktig på den ikväll.

Felix och jag då??

Jag skjutsade Felix till skolan vid sextiden. Packade ut tre väskor + en madrass ur min bil, 6 års ska sova i skolan inatt. Hittills har jag inte hört något från honom så förhoppningsvis somnar han där också. Vore så kul för honom om han klarar det. Lite avis är både jag och framför allt Simon, vi har aldrig sovit på en skola med klassen så där.

Har nattat mina två killar som jag har kvar här hemma och kollar lite tv själv ett tag.

 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0