Handlat

Var iväg och handlade idag som sagt. Köpte skjortor till grabbarna att ha på sina examen. Hittade också ett par läckra shorts till Simon, röda och snygga. Han blev jätteglada för dom och sa att rött är ju hans älsklingsfärg. Funderade lite på det och fick lust att googla lite på rött.

Rött - Står för stark energi, eld, ursprungliga krafter.
Visar på stark passion, sinne och vilja. Den kan visa på ilska, kärlek, hat och oväntade förändringar.

I den västerländska kulturen förknippas rött med energi, styrka, impulsivitet, aktivitet, kärlek, passion, aggression, uppror och krig.

Vad ska man säga?? Allt som Simon är tycker jag, massor av allt i samma kropp och inge lugnt där inte.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för titten och kommentaren!!! Kul! =)

Tv är bedrövligt sommartid... Om de visa nåra repriser som är roliga då, men d är ju samma och samma hela tin!

Trevlig blogg du har!

Ha det gott!

Kraaam!

2009-06-03 @ 22:13:10
URL: http://ullispe.blogg.se/
Postat av: Nettan

Min Theo gillar åxå rött. Jepp, plugga hela sommaren, är helfart på kursen, så jag hinner inte med att jobba nåt. Orkar inte heller för den delen, känner att jag måste få vila lite och dessutom behöver killarna få vara lediga med.

Kram

2009-06-03 @ 22:55:53
URL: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0