Fredag

Ännu en helg på ingående. Snart är den över också för det går så fort och veckorna bara springer fram i superspeed fart.

Ikväll har jag badet i Söderala. Det ska bli kul och hoppas det kommer lite folk. Annars är det inte så roligt att stå där. Henkan och grabbarna kommer dit en sväng också. Nu är dom mår bra. Tror vi drar över till Gunnar och Cilla sen när vi kommit hem.

Idag blev jag chokladsugen. Och när jag blir det så är det för det mest chokladbollar som gäller. Gjorde en sats, åt två av dom och sen var det bra. Det vill säga att jag kommer ha två glada barn här hemma i dag eftersom dom får chokladbollar. Snodd bild...

Imorgon är det fest hos Mattias som fyllde 30 år igår. Jag blir hemma eftersom vi ska på brottarcup på söndag och bör ha barnen hemma sovandes i rätt bra tid. Henkan drar iväg och undrar just hur snygg han är på söndag morgon när han också ska med oss på brottning. Felix ska göra debut på brottarmattan!!!! Mer om det på söndag eller måndag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad snällt att du "pratat" med Fröjda!



Tja livet är konstigt ibland.



Tyvärr kommer ju inte vi och badar ikväll men efter påsken måste vi få ihop en "bad/pizza-date" tycker jag.



Kram på Dej och hälsa grabbarna!

2009-03-27 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0