Hem ljuva hem...

Kom hem igår kväll. Till snö, snö och snö. NU får det vara nog här hemma med detta snöande.

Felix blev kvar hemma i morse, han hostar så djupt. Skjutsade Simon till skolan för att efter en timme åka och hämta honom också. Han mådde inte bra och hade ont i huvudet. Felix och jag stack en snabbis till jobbet och Simon hamnade hos farmor ett tag. Sen hem och ligga i soffan resten av dagen. Tur att jag hade köpt "Mamma Mu och Kråkan" på dvd åt............... hmmm   mig själv tror jag, gillar dom så mycket.


Tvätt ska fixas efter helgen nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fröjda

Hej Marie!

Jag blir så glad när jag ser att du också gillar Mamma MU! Tyvärr har jag bara tittat i en av böckerna men blir det dvd ute hos oss så ska jag önska mig alla filmerna. Hoppas dina barn blir friska snart så att ni kan komma ut till Norränge. Lova att titta in till mej och mina väninnor då.



Kram från Fröjda!

2009-03-23 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0