Västerås

Vi var till Västerås helgen som var.

Hälsade på David, Pia och Isak och hade två härliga dagar där med dom.



Mozart intog soffan efter viss tvekan eftersom jag satt där redan.


Vi åkte till Busborgen på lördag förmiddag. Två timmar med massor av lek för barnen gjorde att dom blev rätt trötta på eftermiddagen. Okej, det var inte bara barnen som lekte. Jag hade bara tur som inte blev med på kort när jag klättrade genom alla tunnlar. Kul var det!!!





Lite hängigt blev det att stå och titta på grabbarna.



Hem på lunch och fika.


Sen åkte vi in till staden med buss för att kolla in Skrapan. Åkte en glashiss 25 våningar upp för att ta en drink i sky bar där. Läskigt med hissen, men fint ställa att sitta och titta ut på. Som Felix sa " Vi har fest nu" efter sin andra alkoholfria drink.



Henkan, David och Pia.


På kvällen var det final på melodifestivalen. Jag satt ett tag i soffan men det blev lite för trångt där, förstår inte hur det kunde bli så, haha. Mozart och Bethoven måste ju också sitta någonstans och inte är det på golvet med oss andra iallafall, dom var sååååå goooo!!!!


Tack för en härlig helg. Nästa gång ska jag shoppa när jag kommer dit, där fanns så mycket affärer som jag bara fick gå förbi på lördagkvällen.


Tack Amanda och Adde för fika och att vi fick störa er på söndagen. Jag var superdålig som inte tog med kameran in till er, fixar det nästa gång. Nu är jag nyfiken på hur er nästa lägenhet ser ut och snart flyttar ni!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0