Vilken kväll

Det kom inte så mycket barn ikväll till badet. Mycket sjukdomar som härjar runt för tillfället. Hade SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jättekul med mina Firrar!!! Det är dom största barnen som går babysim, 4,5 - ca 6 år. Vi lekte, lekte och lekte så jag är helt säker på att knappt föräldrarna ens fattade att dom hade tränat allt ikväll utom ryggsim. Crawl, bröstsim, längddyk, huvuddyk, glida, flyta och ändå ha jättekul. Barnen var högröda om kinderna när vi slutade och jag kan inte tänka mig att någon av dom har svårt att somna ikväll.


Tack till mig själv för att jag sa ja, ibland får man inte säga nej helt enkelt. Jag sa först nej till att bli instruktör, men såna dagar som idag gör att jag är glad att jag lät mig bli övertalad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi hi.. Japp det är mitt nya liv det... Köra hit och lämna där och tvärt om....

Snart kommer det till dig också..

Kram Linda

2009-03-19 @ 10:02:15
URL: http://puffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0