Helg med sjuklingar

Hela helgen har killarna i huset varit sjuka. Henkan o Felix blev feberfri igår, söndag, men Simon hade fortfarande lite feber. Hostan har satts sig i Henkan o Felix istället så det är inte helt bra med dom än. Grabbarna Grus slipper skolan idag för att vara helt säker till imorgon.

Själv har jag än så länge klarat mig. Hur många dagar tar det innan det sätter sig på mig?? Eller klarar jag mig nu??

Lördags åkte jag frivilligt till jobbet, skönt att köra lite jobb istället för att lyssna på all hosta hela tiden. Söndag fick jag gården krattad och då tvingade jag ut resten av familjen i en halvtimme, även dom behöver lite luft. Och DET var hela helgen här hemma i sjuklinghuset.

Just ja, har ju haft Nilla hela helgen också så det har blivit en hel del promenader faktiskt mellan allt slöande. Det var riktigt skönt att komma ut i skogen.

Igår stack jag iväg rätt sent. Klockan var runt fyra och det var ljust ute, men inte länge till märkte vi när vi väl kommit en bra bit från bilen. DÅ var man inte lika kaxig längre, haha. Nilla hoppade för minsta lilla ljud ett tag då.

Ny vecka och nya möjligheter!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0