Morgon

Börjar längta till nästa vecka när julkalendern börjar på morgonen. DÅ kommer man ju iallafall upp i tid. Iår är det visst Supersnälla Silversara och Stålhenrik i "Superhjältejul".



Ska bli kul att se om det blir bra. Brukar ta några program innan man riktigt kommit in i det.

Fast inget går upp mot "Trolltider" för mig!! Bara älskar det programmet och som tur är älskar mina barn också den så ofta i husvagnen i fjällen så ser vi på dom!!



Ska göra ett försök att lyssna på årets radiokalender "Nelly Rapp - en gastkramande jul", låter ju spännande för Felix iallafall.



Kommer ihåg en speciellt radiokalender sen jag var liten. Det var Peter Harrysson som var tomte i "Skäggstölden på Kråkebohöjden" och nu när jag letade den såg jag att det var 1985. Den var så söt att lyssna på så där på morgonen. 


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0