Vad göra??!!

Klockan är nu fyra på morgonen och här sitter jag!! Varför kan jag inte sova?? Vaknade vid halv tre och sen var det tji.

Ingen idé att ligga o vrida sig i sängen heller så nu är tv på med någon film med han "Magnum" i. Ni kommer ihåg honom kanske??
 

Beror ju helt på vilken ålder du är som läser så klart. Jag var inte gammal när "Magnum" gick på tv. Jag googlade det och såg att det gick mellan 1980-1988 så jag var alltså bara 7 år när det började. Det jag mest kommer ihåg med det var att min mamma tyckte han var såå snygg. Inte gillades det av mig så jag sa helt enkelt till henne "inte snyggare än pappa", underbara lilla jag!!!

Älskar när man kommer på gamla tv program som man glömt. Nu för tiden har man ju TV 4 Guld där man kan se gamla serier, rätt kul.

Jaja, nu ska jag nog försöka lägga mig ner och sova lite till innan det är dags för riktig morgon!!

Godnattkram

 


Kommentarer
Postat av: yvette

ÅÅ kära nån så tidigt du va uppe.

Hopplöst när man inte kan sova alltså...tur att de finns datorer såna gånger.

2009-11-15 @ 14:08:31
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Undrar om du inte håller på att ställa in dig efter "Anders klocka"... hm man kan ju börja bli lite orolig...

2009-11-16 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0