Vilken helg

Fredag kväll blev jättelugn för mig. Stora karl i huset drog på After Work och småkillarna drog till kusin i Ljusne på killfest. Så jag blev ensam några timmar där. Tog en lugn tur till E-center och handlade mat och tittade på lite allting. Sen åkte jag hem och mös med lite rödvin och strykning av gardiner. Har nu fått upp julgardinerna i köket och tv-rummet. Har aldrig varit så tidig med dom förr, skönt.

Lördag åkte jag o småttingarna till mormor för årets pepparkaksbak!! Underbara goda pepparkakor!!! Blev massor även iår. Felix åkte vidare på kalas och Simon o jag hem för att förbereda kvällen. Då kom familjen Byléhn-Olsson över på mat. ÄNTLIGEN fick Jennifer sin present, bara en månad sen hon fyllde år. Vi bjöd på lax i sås och pressad potatis till och jag bakade en god limpa till. Riktigt gott blev det. Senare blev det bad i tunnan, varmt och härligt!! Riktigt rolig kväll!!

Söndag och det hände inte allt för mycket. Felix åkte på bandyträning med Dante och på kvällen åkte äntligen Simon på orienteringsträning. 

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

jaa det var trevligt:D

2009-11-30 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0