Heja Broberg!!

Idag lämnade jag av Felix på sin första dag på bandyskolan här i stan. Det ska vara 4 dagar nu under höstlovet och mellan 10 - 14. Han var rätt nervös när vi kom dit, hade ju ingen kompis med sig där. Bytte om på honom och han fick en matchtröja, klubba och vattenflaska där!

Följde med honom ut till isen och regnet för att se till att han kom med i sin grupp. Många gul-svarta tröjor var där.

Sen åkte jag och jobbade lite. Felix hade lekt, spelat, ätit lunch och spelat ännu mer bandy i regnet så när jag kom o hämtade honom sa han att han inte ville hålla på med bandy mer. Okej, kul. Jaja, han har ju iallafall testat, fast nog tycker jag att han kan prova några dagar och känna riktigt efter.


Ja, vadå blev svartet från honom. AHA, mamma hade missförstått allt. Han ville inte mer IDAG, men var supertaggad för morgondagen!!! DÅ åkte vi iväg och köpte benskydd, strumpor och handskar till honom!! Klart han ska ha utrustning när han vill spela!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Underbar unge det där :) Krama honom från mig!

2009-10-26 @ 19:49:55
Postat av: Anonym

haha snygging det är faktist roligt med bandy:P!

2009-10-26 @ 21:39:35
Postat av: Frida

Fan va härligt! Bandy gillar vi.. Men broberg?! Aja, det får duga så länge då. Alla börjar väl nån stans :p haha! Kram kram

2009-10-26 @ 23:35:55
URL: http://fridahivarsson.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Klart det ska vara Broberg :=)

2009-10-26 @ 23:41:50
Postat av: Per-Arne

Köp en Hocky utustning istället, men det är ändå kul att se någon av grabbarna på is. Lycka till

2009-10-27 @ 12:05:48
Postat av: Cilla

Å en ny Brobergskille hoppas vi får se honom med de stora grabbarna på isen.Hi hi.Lycka till Felix.HEJA BROBERG!Kram Cilla

2009-10-28 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0