Tisdagkväll

Älskar helt enkelt babysim Vet nog alla ni som känner mig. Men jag kan nog aldrig sluta skriva om hur roligt det är. Framförallt när det är avslutningsgång.

Jag åker inte alltid dit med ett leende på läpparna och hur mycket planerat som helst. Igår stog det verkligen still i mitt huvud, vad ska vi hitta på ikväll... Så det blev en lite snabb planering på ett ungefär och som vanligt... Det gick åt ett helt annat håll. Många simbanor med skattjakt!! Uppskattat som bara den. Och inte var skatten där den skulle heller... Superkul att dyka runt o leta med barnen. Sen vågar dom inte kolla i skattkistan vad som finns däri. SEN när en börjat så slutar dom inte istället. SÅ en liten liten skattjakt kunde ta 40 minuter märkte jag, SUPERKUL!!!!



Tack för lite prat Linda, länge sen vi träffades och pratade märkte jag!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp det var verkligen längesedan vi pratade.. Får nog försöka att träffas lite oftare, så vi kan "prata" mer med varandra. Tack själv för den delen. Nu var det ju jag för omväxlings skull stod för pratet så nästa gång är det din tur. Jag lovar;)

En vin o öl kväll vore inte helt fel.

Hoppas du får det trevligt i England.

Kram Linda

2009-10-15 @ 22:02:26
URL: http://puffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0