Förvirrad

Är så otroligt förvirrad. Helt sjukt att man kan vara så här. Som nycklar tillexempel, dom har fått ett eget liv tror jag. Min husnyckel finns aldrig någonstans och så VIPS ligger den framför ögonen eller på något konstigt ställe. I morse skulle jag in på toa. Nepp, ingen nyckel fanns. Fick ta Simons istället och jag började fundera på vart min nu kan vara. Jaha, där på handfatet inne på toaletten låg den. NÄR hamnade den där??? HUR hamnade den där??? Jag måste ju låsa efter mig när jag går ut ju, FÖRVIRRAD!!!!

Felix läxa är en helt egen historia. VET att vi la den på bordet i förtältet, NU är det helt HELT borta. Letat igenom hela husvagnen flera gånger OCH förtältet. SÅ stort har vi ju inte men den finns inte. Helt väck!! Det var bara att ta tjuren vid hornen och försöka förklara sig på skolan. Den måste ju komma fram tycker jag. OM inte annat när vi river förtält och städar ur husvagnen. MÅSTE komma fram då.

Snart gått två veckor också, på torsdag. JO, det går rätt bra än så länge, men utan Gunnar o Cillas gasolvärmare i förtältet skulle det vara vidrigt!! Kallt och rått ute nu på nätterna. SKA fixa bilder o skriva lite bättre om vad som hänt. Men än finns ingen ork till det.

Vårat hem från Söderhamns Kuriren och larm-soderhamn.se känns lite obehagligt att andra knäppt kort så nära inpå sitt eget hus, men så är det med journalister och nyfikna.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jag själv

Vill bara berätta att det blev letning av en till nyckel + telefon sen också. Huga vad det snurrar i huvudet.

Kram

2010-08-31 @ 09:54:54
Postat av: Malin

Hoppas det löser sig för er och att

sakerna kommer tillrätta



Kram

2010-08-31 @ 11:43:22
URL: http://heliosbus.zoomin.se
Postat av: Ann-Jeanette

Men oj då. Kanske det är spöken som är i farten då?

2010-08-31 @ 13:45:48
Postat av: Anonym

Du börjar bli gammal;-)

2010-08-31 @ 16:39:43
Postat av: cilla

Nån kanske vill säga er något..

Det där med jornalister o nyfikna människor

är vidrigt.Men det är en sak som man åxå måste

gå igenom,Marie.Tyvärr.

Jag vet precis hur det känns.Man funderar på

hur dom kan ROTA i andras olycka.

Men det är ju journalisternas jobb.

Men sen, dom andra som snokar runt om kring

kan man ju tycka är sjukt.Fast ni kanske

inte haft så många "såna"Ha det bra.Kram

2010-09-01 @ 08:50:12
Postat av: Nettan

Uscha, hoppas det ordnar sig för Er snart! Kram

2010-09-01 @ 09:27:30
URL: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0