Känns bättre idag

Idag känns det mycket bättre i låret.

Vet inte vad mer man kan säga. Igår var jag och la om såret och dom tyckte att det såg lite bättre ut redan då.


Jag fortsatte att äta citadon eftersom det värkte rätt mycket. Och kvällens fredagsmys blev med Jönssonliganfilm och godis. Förstår inte varför barnen o Henkan klagade på snarkande ljud, JAG hörde inga såna ljud. Fast filmen började med Jönssonligan sittandes på IKEA och planera inbrott och helt plötsligt så drack dom champange på Silja båten, måste ha varit en väldigt kort version av filmen som vi hade här hemma. Haha. Var vaken i kanske 1 timme och sen sov jag till åtta imorse. Det blev alltså 12 timmars sömn för mig och kanske var det DET som gjorde att jag mådde mycket bättre.

Nu har jag varit och lagt om såret igen, är väldigt viktigt att göra det ofta i början. Det ser ännu finare ut idag och idag klarar jag mig med alvedon, ätit bara 5 alvedon än så länge. Idag pratade hon lite mer om hur det kommer bli. Måste vara jättenoga med att använda solskydd till sommaren och det tar åtminstone 2 år innan huden är HELT återställd. Jaja, det kunde ju verkligen varit värre så jag är bara glad att det är så lite och att eftersom jag inte var smart nog att åka in direkt så ser det jättefint ut.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Malin

Du stackare.... Skönt att det ser bättre ut redan.. Vila är bästa sättet för kroppen att läka, så sooov....



Eftersom jag har en förmåga att peta saker i ögat, så vet jag att det är så. :o)

2010-02-27 @ 19:28:07
URL: http://malinps.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0