Vilken kväll!!!

Felix o jag trotsade kylan och åkte in för att se vår andra bandymatch detta år. Vad ska man säga??!! Helt säker på förlust. Är ju inte direkt duktig på det där med bandy, men dom var lite struliga och tappade bollen mycket i onödan tyckte jag. SEN hände det!!! Sista 5 minuterna så kom dom igång och slog Bollnäs i 91-a minuten med 3-2!!!!!!! UNDERBART!!!! VILKET SPEL!!!!



Sen åker man i lugn o ro hem. Men snälla här händer det saker på tv-n. Svenska killarna i längdskidor slår till och tar GULD!!!!!!!!!! Anders Södergren var jätteduktig och en annan som kommer ihåg honom som liten i spåren runt Bergviks IP!! Helt underbart!!!!

Hittade en härlig bild på honom från 2008 då han vann Holmenkollen!!



Vilken härlig kväll!!! Kan bara säga GRATTIS TILL ALLA KILLAR!!!!

Kram

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

JA VILKEN KVÄLL!!!!!!

Fy va jag frös om fötterna,värkte i dom när jag kom hem.Hoppas på mildare väder i Bollnäs imorgon,OCH INGE SNÖ;TACK!!!

Kram

2010-02-25 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0