Jullovet slut

Så har hela jullovet bara rusat iväg. Jo, vi hann med en hel del. Det var mycket julafton på själva julafton eftersom vi hann med både farmor o farfar och sen mormor o morfar under samma dag. Juldagen packade vi och åkte till fjällen och medans alla här hemma skottade snö och frös inne så var vi i slalombacken och åkte för fullt (i kylan). Hem igen den 2 januari och DÅ var det riktigt skönt att komma hem till stora huset. Lite skillnad blir det efter en vecka i husvagn tillsammans!! Sen blev det lek med kompisar för barnen och lite jobb för mig o Henkan. Felix har försökt två kvällar att sova hos kompisar och en kväll försökte en kompis sova här, funkade inte alls någon av gångerna så det har skjutsats barn mitt i nätterna här. Varit sent hos grannar när jag själv bjöd in mig o Simon och varit hos fredagskompisarna för först bad och sen pizza.

Så här i efterhand ser jag att vi umgåtts mycket med vänner och haft ett riktigt härligt lov!!

Vardagen började med att faktiskt barnen själva kom upp imorse vid sex, skönt!! Snart skjutsar man dom till skolan och då börjar min egna vardag återfå sin riktiga rytm.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är skönt med ledighet, men när vardagen kommer igen och rutinerna börjar fungera så är det inte så tokigt det heller.

Lite avis på det där med husvagnsveckan, vi var ju alltid upp till Lofsen i svärpäronens husvagen förr. Men tyvärr så fungerar det inte med Oscar nu, han är för tung och för stor för att "bubba" runt på i husvagenen. Har tänkt försöka komma iväg, bara Chrills och jag, men tiden??? Den räcker aldrig till.. Kram Malin

2010-01-11 @ 13:36:25
URL: http://malinps.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0