Snöskottning och lycklig Marie!!

Idag fick man ta tag i all snö som fanns här. Herregud vad mycket det var, mer än i fjällen. Grannen hade som tur var tagit fram traktorn och skottat så vi fick in bilen på gården och kära svärfar hade skottat så vi kom in i dörren. Fick skotta fram till baksidan och in oss i garaget + att Henkan tog bort det som fanns på balkongen. Lätt svettigt blev det men underbart skönt ute med bara - 6 grader.

La oss i soffan och vilade lite, tittade på en film. Då kom min stora snilleblixt, vi drar mot Media Markt för att inhandla ny kamera åt mig!! Mutade Simon med 200 kronor till sin telefon och så drog han till en kompis och Felix blev mutad med ett nytt spel till Nintendo DS och han fick följa med.

Underbart glad var jag när vi åkte därifrån tillsammans med en Canon EOS 450D

Hem och läste instruktionsboken, för en gångs skull och satte igång att testa den!! Vilka underbara bilder.





Alltså jag menade så klart bildkvaliten är underbar, haha. Fast jag tycker ju att motiven också är underbara!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emil

Är det pigga grabbarna =)Jäkligt roligt med digital systemkamera även om jag knäpper mycket på auto läget. Moa får grejja det där mer komplicerade, får väl tillägga att hon läste instruktionerna och inte jag. Kanske ett manligt problem =S

2010-01-03 @ 23:36:00
Postat av: Malin

aviiiiiis

vill åxå ha en sån kamera, men inte gjort mig råd. Nu vill vi se mycket kort i bloggen..

Kram

2010-01-04 @ 07:34:19
URL: http://malinps.bloggspot.com
Postat av: Stina

Superfin kamera och snygga motiv också! ;-)

Min trotjänare får fylla sin plats ett tag till (pratar om kameran, inte maken).

2010-01-05 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0