MÅNDAG!!!

Har en härlig start på en ny vecka som bara kan bli bättre än den förra!! Simon är fortfarande hemma, hostig och lite lite feber 38,2. Han får vila ännu en dag. Själv ska jag lägga om såret idag igen. Igår behövdes det inte så nu har jag inte sett det sen i lördags, lite intresserad om det ser bättre ut nu. Inatt kunde jag lägga mig riktigt på sidan o sova. Hamnade också en sväng på mage, men det gick inte så bra, stränade hemskt i såret. Känns skönare när man kan röra sig bättre!!

Vilken lugn helg vi hade. Tre halvsjuklingar och en helt frisk. Felix var på bandyträning, fixade mat åt oss, städade och lekte med kompis. Fixade mat, jo han hjälpte till att göra iordning tacos och dukade fram. Städade, hmmm, jo han tog fram moppen och skurade golvet i hallen. Ingen aning varför, men Nilla som spenderade helgen hos oss blev utan liggplats ett tag, hihi. Härligt att han vill hjälpa till så det är bara att låta honom hålla på.

När jag ändå bloggar idag så ska jag passa på att säga:

GRATTIS CILLA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

Här är hon o jag på firmaresa i somras!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket Marie,Vilket gulligt kort på oss..HA ha.Ja jag har fått nå slags ryggskott,Jobbade dubbelpass igår,kunde knappt röra mig när jag skulle gå hem vid 20 30.Såg väl ut som en 90-åring...Ska iväg på behandling under dagen,hoppas det blir bättre.Kram....

2010-03-01 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0