Pontiac Trans am

Efter några dagar med lite ont i magen så kom äntligen Henkans nya investering hem. Köpte den osedd från Malmö och bara tro på säljaren så det var nervöst. Vi stog spända i stan och väntade på biltransporten som skulle komma med den.

Den syntes bra där den kom på flaket!! Henkan o Felix var först fram för att titta på vad dom inskaffat. Jo, Felix var verkligen lika sprallig som pappa.

Julafton och paketöppning, ser så ut på Henkan när han sken av glädje!!

Ännu en gång blev man nervös när bilen skulle rullas av flaket. Den är ju så låg så det var lite nära att den tog i några gånger, men det fixade killen lätt.


Pontiac Trans am årsmodell 77.

Måste nog erkänna nu att JA, den var häftig. Jag skulle kunna glida runt med den och framför allt JAPP, jag ska köra den. Bara om jag når ner till pedalerna så klart vilket jag inte gjorde så där riktigt bra idag. Måste kolla upp det där.

Undrar om Henkan kommer att sova inatt eller sitta i garaget och titta på sin bil??!!
Kram
alögh

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Wow vilken bil :)

2010-05-03 @ 21:29:01
Postat av: Amanda

vad kul med en sådan fin bil, kan säga att det finns några här hemma som blev bra avundsjuk och gärna åker med på en tur :) kram

2010-05-03 @ 21:45:07
Postat av: Malin

Vilken snygg bil :)

Hoppas du når ner till pedalerna nu då :)



Kram

2010-05-04 @ 08:38:26
URL: http://www.heliosbus.zoomin.se
Postat av: Anonym

Vilken häftig bil hoppas Ola o jag får en åktur någon gång/ Gunilla B

2010-05-04 @ 20:33:04
Postat av: Rasmus

Wow, cool bil. hälsningar Rasmus

2010-05-06 @ 16:04:04
Postat av: Ebba

Coooooooooooooooooooolllllllllll bil//Ebba:)

2010-05-06 @ 20:00:58
Postat av: Cilla

Fan va häftig längtar att få provåka..Kram

2010-05-07 @ 07:43:07
Postat av: yvette

WOOOOOOOW alltså vilken kärra..den kommer ni att få mycket skoj med i sommar antar jag.

2010-05-07 @ 13:57:21
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Josefin

Snyyygging ju ! :DDD



Jennifer skvallrade om att henkan hade köpt en och att den skulle åkas ikväll :)

2010-05-22 @ 14:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0