Veckorna springer

Veckorna springer med solstrålarnas hastighet just nu. Hinner inte med mycket och ändå händer en hel massa.

Börjar kännas skönt att huset nu är helt återställt. Vet att det fattas MASSOR med saker i köket, men det fixar sig bara vi hinner åka iväg och handla någon gång. Letar ett par timmar att kunna åka bara Henkan och jag men det är inte lätt. Igår hade vi kunnat, men ville vara med barnen istället så det blev Hällåsen med bad för hela familjen. Först tog vi alla olika långa simlängder innan lek. Var där dagen före också ju med Ebba o Rasmus så nu tyckte jag att lite simträning skulle vara på sin plats. Efter gårdagens bad med kusinerna åkte vi på McDonalds och åt.

Skrattade när jag såg 2 familjer till som hade varit och badat samtidigt som oss och sen kom dit för lunch. Man måste passa på när det är höstlov så klart. Sen åkte vi hem till oss för att fira Rasmus som hade fyllt år. Han blev så glad över sin önskade present "Spore" spel.

I måndags var det sista gången med Jasmin för Felix på ridskolan.

Dom har verkligen hittat varandra i trav, så roligt att se dom tillsammans. På måndag är det dags för ny häst så då får jag sätta på mig springskorna för Felix vill att man håller i första gången med ny häst. Så länge han tycker det är kul så är det bara att hänga på!!

Simon tränar vidare med brottning och på fredag drar han o jag iväg till Västerås för invägning på kvällen inför tävling lördag. Åker hem på lördagkväll för orientering i Järvsö på söndag. Blir en rolig Simon-mamma-helg!! Felix får umgås med pappa hela helgen och ha en härlig helg med honom i fjällen.

Ligger i sängen och bloggar. Skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen. Väntar på Felix som brukar komma och mysa lite innan uppstigning!! Kan inte bli bättre start på mornarna!!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0