JIPPIIII!!!!

Ett paket, 9 påsar och ett antal påsar med galjar kom Ocab med från tvätten. Paketet blev man mest nyfiken på och där låg gardiner!! Härligt, nu ska gardinstängerna upp. Klänningar, skjortor, min balklänning, folkdräkten, mer byxor (hur många har man??) tröjor, ytterkläder (äntligen Felix regnkläder), täcken, dukar och mer kläder. Härligt, härligt, härligt!!! Målarna som var här och fixade till tapeterna skrattade när jag snabbt gick igenom alla påsar medans det kom in en till och en till och en till. Lite ledsen kände jag mig ändå. Kollade igenom alla en gång till och DÅ ..... DÄR ..... ett riktigt glädjeskrik så målarna hoppade högt MINA MERIMEKKO GARDINER KOM TILLBAKA!!!!!!!

Nu börjar jag känna längtan till att fixa här hemma igen, nu finns bara inte så mycket tid till det, men på söndag SKA gardinerna upp!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lii

Men vad skönt för er att det börjar bli lite ordning! Jag kan tänka mig att det inte har varit så roligt. Men nu vänder det =) Kramar till dig!

2010-10-08 @ 14:40:05
Postat av: Helena

Att det tog sådan tid måste varit jobbigt att inte veta vad som och när det kommer tillbaka. Men extra roligt när favorit sakerna kommer tillbaks

2010-10-09 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0