Det här är jag...

Hittade den här hos Lii, så jag snodde det helt enkelt!!

Ditt fullständiga namn: Anna Marie Sundgren

Vart föddes du:
Timrå

Ögonfärg: Blå-gröna

Hårfärg: Brun

Längd: 1.63

Favoritfärg som äldre: Svart

Favoritfärg som barn: Tror lila, men kan ha varit rött också

Din första kärlek: Per

Din nuvarande kärlek: Henrik

Barndoms "bästis": Lii

Umgås ni fortfarande: Citerar Lii: "När vi träffs så pratar vi som om vi umgås varje dag. Men det är sällan vi ses.. Måste ändra på det kanske."

Hur gammal va du när du lärde dig gå: Måste ha varit vid 1 års ålder.

Vad är ditt största barndoms minne : Ojoj, största. Men måste ännu en gång hålla med Lii, när jag följde med dom till Kolmården. DET var stort för mig. Ensam med hennes familj, bodde på hotell och hade såå roligt!!! 

Vart är du uppvuxen:
I Myskje

Vilket dagis gick du på: Mamma var alltid hemma med mig så det blev aldrig något dagis.

Vem var din största förebild som barn : Måste ta två, bror och syster!!

När fick du din första kyss/av vem: Daniel

Vad får dig att bli riktigt arg: Jag och mitt humör. Riktigt arg blir jag hmmm.... Riktigt arg blir jag när folk behandlar varandra olika fast vi alla är lika. Från små till stora gör vi det. Vi tror att vi inte gör det men så är det ändå. Även jag gör det. Då är jag inte ens inne på politiskt prat utan vanliga vardagen bland oss.

Vad gör du om ett år: Lika som i år. Fullt upp med skjutsningar på träningar, tävlingar, jobbar med vanliga jobbet och babysim, åker så mycket som möjligt till fjällen och tar en vecka utomlands. Dvs, umgås massor med familjen!!

Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Skjutsat Simon på kalas, har Henkan i Skutskär på båtlossning och är med Felix hos Jennifer och firar hennes 14 årsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0