Ridtur

28062011361 (MMS)

Igårkväll blev det en ridtur igen. Trodde inte jag skulle hinna med någon sån den här veckan, men la om schemat lite så fixade det sig. Ikväll red jag lite ensam. Fredrik hängde med och gick, men jag travade ifrån honom så då blev jag lite ensam istället. Idag testade Tirran mig lite, säkert eftersom inte Malin var i närheten. Hon studsade till när det kom en moped, hon gick upp i trav några gånger utan kommando och hon stannade och vägrade gå några gånger. Skönt att jag hade ridit henne lite förr, jag bara drev på och visade att det är ju faktiskt JAG som bestämmer!! Riktigt roligt var det!!! Kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter härligt.

2011-07-01 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0