Blir såååå irriterad!!!

Har skaffat en ny telefon. Kan man bli mer irriterad än när man byter telefon??!! Inget är som förr och man börjar snabbt längta tillbaka till den gamla och som faktiskt var väääldigt bra. Fast något gjorde ju ändå att jag bytte till en ny så något borde ju vara positivt. Jaja, det är väl bara att sätta sig och lära sig den. Det är ju egentligen bara det att jag inte klarar av att få med text när jag ska blogga med den. Förr skrev jag ett vanligt mms och skickade till bloggen, nu kommer bara bilden med till bloggen. Måste leta vidare.

Livet annars då???

Jo här är det full fart mot framtiden och inte hinner man stanna upp och fundera på vad som hände igår!! Vad hände igår egentligen?? Just ja, jag har stor städat HELA huset. Japp, HELA huset. Är såååå fint från översta våningen och ända ner i källaren. Kom och titta om du inte tror mig för nu kan jag lätt visa upp hela huset!! Men skynda dig, det går snabbt att stöka till igen hihi.

Har varit på brottarläger här i Söderhamn i helgen också. Både Simon och Felix var med, Felix hoppade med eftersom vi ändå skulle vara där och hjälpa till hela helgen. Bilder finns här om ni vill titta. Vi hade alla väldigt roligt och det kom hem två riktigt trötta, men glada barn.

Mamma och pappa har flyttat från vårat underbara stora hus till min farmor o farfars underbara men lite mindre hus!! Gick väldigt bra med flytt och jag har tillomed sovit över för första gången i hela mitt liv i det huset. Gick jättebra och det kändes som hemma!!! Roligast med flytt är att man hittar massa roliga saker sen man själv var liten. Slängde mycket men sparde en del också. Som lite foton:

     

Hittade dom här bilderna bland min syster Helenas bilder, därför hon är med på alla!! Läskar mig mest på brorsans snygga tomtebyxor hihi!!! 

Bäst av allt är ändå att jag nu har hittat förebilden till  Michelingubben:

Hihi, jag är bara för söt på den bilden!!!

Henkan har börjat fundera på Pontiacen inför sommaren också så om vi har tur så funkar den även den här sommaren. Måste bara fixas lite, så nu ser jag nog inte till honom mycket mer innan våren.

Jobbar på och kör babysim som vanligt och mår helt underbart kan jag nog till slut sammanfatta livet!! Och när man nu ha skrivit av sig här så stämmer inte rubriken längre för nu mår jag bara bra och tar nya tag med telefonen min!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Jag ska nog leta in nåt gammalt arkiv så ska vi nog se ännu roligare byxor på någon tror jag.

2011-03-03 @ 18:18:14
Postat av: Helena

Jag gillade väl att synas. Kram

2011-03-06 @ 10:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0