Sista gången nu????

Så tog jag fram gräsklipparen igen. Var det sista gången nu då?? Eller vill inte snön komma än... Skönt var det iallafall att sätta igång talbok och sätta sig på gräsklipparen. Tur man inte använder en sax iallafall då hade man hunnit många talböcker.

Sen hjälpte Simon mig med gårdagens "Vår middag". Det var dags för Cool Carbonara och den blev supergod. Även denna gång välgodkänd 3 av 4. Japp, Felix älskar mat men har lite svårt för nytt tror jag. Efter att hält på ketchup så blev det iallafall godkänt och det är bra det med.

Nu dags för jobb!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag sa precis till Ebba att jag funderar på att prova en middagskasse. Då säjer hon att ni har börjat med det. Jag tror att jag skulle behöva få hjälp med ny insperation för att hitta nya maträtter. Kram.

2011-10-07 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0