Låtsas lillasyster!

Idag har vi haft en låtsats lillasyster i några timmar. Hämtade Alice på dagis och inte vilken dagis som helst utan Simon och Felix gamla så det blev ett kärt återbesök. Efter att hämtat henne så blev det lite äppelätning och bollspel på gården innan vi byte lite kläder och åkte till stallet med Felix. Där hälsade vi på hästarna och lite roligt är det med Alice för hon vinkar hela tiden åt djur så nu blev det mycket mycket vinkande!!

Sen följde vi med Felix ut på ridbanan och tittade på alla stora hästar.

Medans Felix red passade jag, Simon och Alice på att gå till cafeterian och fika lite. Simon och Alice stannade kvar ett tag och lekte också i lekhörnan.

Väl hemma fixade Simon pannkakssmet och jag stekte pannkakorna. Efter vi dukat av tog hela familjen med oss Alice i vagn och gick på en promenad. Mysigt härligt!!

Lämnade av en nöjd Alice till sin mamma som väntade hemma på att vi skulle komma hem från promenaden!!

Det här gör vi mer än gärna om igen!!

En sak till om dagen!! Simon och Felix sprang skoljoggen idag i skolan. Dom tokarna sprang 9,4 km var. Nästan 1 mil alltså. Helt otroligt duktiga!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack för att jag fick vara med er :). Jag hade jätte roligt och skulle jätte gärna vara ert bonus barn igen. Hör av mig när jag börjar tröttna på mamma och pappa ;P. Många kramar

2011-09-27 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0