Springande veckor

Jag tycker ändå att det är jag som skulle behöva springa, men här hemma är det veckorna som springer!! Man hinner inte riktigt med dom helt klart.

Mora och Wasacupen i helgen, vad ska man säga. Helt slut och superstolt mamma och pappa blev det på lördagen när Simon spöade sitt "hjärnspöke" Viktor. Att gå in mot en kille som bara spöat en och ge tillbaka är så underbart. Tyvärr vann sen Viktor över alla andra, utom Simon, så det blev han som vann över alla ändå.

Gör inget, SIMON SPÖADE VIKTOR!!!!
Dåligt chockad jag blev sen när jag stog och tittade när Simom mötte Adam. Dom som hejade på Adam ropade "var inte rädd". OJ Simon blev en kille att bli orolig för helt plötsligt.

Nu är det full fart mot påskhelg!!

Felix var till stallet och mös med Jonte igår.

Hoppning stog på schemat och det gick sååå bra!!! Var nog bara jag som var nervös!!

Jobba och sen iväg på babysim!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0