Mor och son mys

Felix har fått en häst att sköta. Eller rättare sagt han har fått en fråga att rida/köra en travare 3 dagar i veckan om han vill. Så han tackade ja och satte igång direkt!!
 
 
Eftersom också jag har en häst som jag får låna ibland så kollade vi om det gick bra att ta ut dom på en tur tillsammans.
 
 
Hade underbart mysigt tillsammans och Felix berättade nog allt han visste om stallet han är på nu och hästarna där. Han visade mig hur man ska göra för att INTE få hästen att styra ner i diket, japp det försökte min häst med när hon blev lite sur. Han till o med galopperade!!!!
 
Imorgon ska han till stallet igen bara för att få mysa med Ior. Fredag är det ridning igen!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0