En alldeles van... en Måndag!!!!

Upp och fixa sig i tid och åka till jobbet. Jo, dom blev chokad när jag kom dit strax före åtta. Snodde kaffe och sen drog jag vidare mot Sandarne Skola. Hämtad 6-orna och i min bil blev det Frida, Qi, Saskia och Moa (går i 5-an), Kurt kom med bil och tog med Simon, Erik, Rasmus och William. Fler bilar kom också sen gav vi oss iväg till Bergviksskolan för tjejerna och killarna skulle spela Fairplayfotbollscup mot Stenberga och Bergvik.

Tjejerna hade 1 lag och killarna hade 1 lag

Inte många i klassen som spelar fotboll som idrott!!! Så dom gjorde det dom kunde bäst och var superduktiga!! Förlorade dock bägge matcherna men vad gör det när man haft roligt??!! Och jo, jag kände lite i halsen för inte var jag tyst inte.....

Hem, fixade korvstroganoff och ris för att få i sig innan Felix ridning. Han hade inte sånn lust idag, men jag lockade med mys i soffan senare. När vi kom dit gnällde han på sina ridskor som visst blivit ett par storlekare för små, sen var det täckbyxorna som åkte ner hela tiden och är alldeles för stora och sist men inte minst så bytte dom hästar idag och han fick Princess....... Hmmm vad ska man säga, inte det att han har så mycket erfarenhet av henne, men hon kan sura lite.... Jaja, ut, upp och iväg!!! Sen kunde man inte få killen att sluta le. Han älskade verkligen henne för man fick jobba med henne och när hon väl kom igång så var det full fart!!! (Bílden visar verkligen hur han kände innan ridningen, den är tagen före)

Nu har Henkan skjutsat Simon till brottningen och jag satt mig vid tv-n väntandes på "Halv åtta hos mig" som jag och Felix ska mysa till!!

Kram

P.s JAG GALOPPERADE I TORSDAGS UTAN ATT HÅLLA I SADELN, HELA LÄNGDEN SOM VI SKULLE RIDA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0