1 år sen...

och några dagar faktiskt. Det var visst den 25 februari som jag brände mig. Ett tränat öga kan se att det är ljusare där, men helt fantastikt vad fint det är nu när man kan jämföra med hur det såg ut i februari och mars ifjol.



Jag har lite känning när det blir väldigt varm där. Blir lite chockad själv då eftersom jag glömt bort det. Har slutat använda ett vanligt durkslag nu till makaroner och spagetti utan jag har hittat ett gammalt som man måste ställa nere i diskhorn för att det ska funka. Känns lite bättre.

Livet leker med en. Fram och tillbaka så man verkligen ska få känna att det är värt att leva men inte ta allt för givet!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pilla

Va!! är det verkligen ett år sen,,,ojoj vad tiden går. Härligt att du mår bra :)Ja ta aldrig något eller någon för givet! Kram må gott

2011-03-04 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0